Chasing cars.

Varit en lång dag... jobbade första dagen på Subway idag, jag hade tusen fjärilar i magen igår, men min älskade T lugnade mig. Vaknade imorse och fjärilarna var borta (var det ett dåligt tecken, är det inte tänkt att man ska vara nervös?). T kom till mig och vi frukostade och myste ett par timmar innan hon, söt som hon är, körde mig till knutis där nya jobbet väntade.

Här slutade det fina med min dag.. en underbar morgon med den allra underbaraste.. om bara alla mornar fick vara så.....

Väl på Subway så började det dåligt, tydligen var det en dålig grej att jag kom för tidigt (!!) så jag fick vänta i 20 minuter innan jag fick stämpla in och börja jobba... efter mindre än två timmar lyckas jag skära mig i fingret så blodet sprutade... alla tyckte jag var jättebesvärlig när jag frågade om det fanns en förbandslåda eller plåster, så jag fick göra ett provisoriskt förband av papper och maskeringstejp och gå med det i fyra timmar...! har förlorat säkert två liter blod!
kort stund efter det lyckas jag bränna mig på ugnen, och blev skickad på rast! =(

känns inte som en bra start på nya jobbet... fick var ledig imorgon (känns inte det som ett dåligt tecken... att få ledigt när man jobbat en dag?!)

Jag trodde verkligen detta skulle gå bra.... men kanske inte... =(
Vad gör jag nu?

Kommentarer
Postat av: Linus

stackarn! men det kommer lösa sig. annars borde du tänka på att du kanske kan börja jobba i danmark, där finns väl massor med jobb? lycka till, hoppas det har gått bra resten av veckan!

2008-09-05 @ 17:56:55
Postat av: där

första dagen bara!! TÄnk om två veckor, då är allt lungt ju!

2008-09-07 @ 10:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback