Hello sunshine.

image10Party igår med söta flickor!
förfest hos lollo-babe med tvivlaktiga drinkar, ganska läskigt! men ut kom vi i alla fall!
promenad ner till stan bara för att inse att jag ibte hade några pengar... Turen var dock på min sida för jag lyckades HITTA 200 kronor på tivolis toalett! GÖTT!!!


trött, trött, trött idag... särskilt efter att ha haft ponnyridning i åstorp hela dagen, segt! Hatar barn, seriöst! Men fick träffa trevliga vänner från stallet som jag träffar alldeles för sällan och fick trots allt tillbringa dagen med mina underbara hästar! dom är sååå söta, shit vad jag saknar ibland!! <3
                     
image11Jag menar titta på dom, dom är väl bara fööör söta!!! :D
ponnyridning imorgon mä, men då ska Elin vara med, JAA! längesen sist :)

Jag är en sjukt trött liten flicka nu! veckan har varit händelserik, men nu har äntligen molnen börjat skingras och jag ser solen igen... Ibland tror jag nästan det finns en liten ängel som vakar över mig och mina nära! Det kommer ta tid men det kommer ordna sig, oron börjar släppa nu..

Jag saknar dig, du måste klara det, vet inte vad jag gör annars! utan dig överlever jag inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback