Float on.

Det sägs att tiden går fort när man har roligt... och just nu vill jag bara stanna klockan!
Är inne på slutspurten innan jag ska ta språnget ut i det verkliga livet.


Det var lärarmiddag i måndes, hade så underbart roligt, och jag både skrattade och grät. Det var en kväll att minnas!

Allting är klart, det är svårt att fatta, skolan är slut, inga mer läxor och prov och betyg... nu är det bara det roliga kvar! Och roligt kommer det bli, men jag vill inte att allt detta ska ta slut. Jag har aldrig haft så bra vänner som jag har nu, och jag har aldrig gått i en så bra klass med så många underbara människor... Jag trivs så bra med den delen av mitt liv och jag vill inte förlora den.

Imorgon blir det bal... Jag har en underbar klänning och väldigt höga förväntningar på kvällen...  Det kommer bi underbart, jag bara vet det!

Frågar är bara; kommer prinsessan få dansa med sin prins?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback