En svår och jobbig grej.

urk... psykologiprov imorgon! ville helst att helgen skulle vara ännu längre!

party med girlsen i fredags... mys även om det inte blev utgång..!
upp tidigt och jobba på lördagen, massa massa folk i stan, helt galet och jag höll på att smälla av innan anna äntligen kom och hjäpte mig!
kom hem och var helt slut i tassarna, och med glass i hela håret! såå trött på glass nu, hur ska jag öveleva sommaren?!

Idag har jag och luu vatt och tittat på Jessica när hon tävlat, åh vad duktig hon va! sjukt imponerad!! <3

hade vatt kul att vara sån riktigt bra på nåt, det e inte jag... hum... ah skitsamma!

varit sommar i helgen! så underbart skönt! vill ha helg hela veckan så ja bara kan ta det lugnt och sola! men nä, istället kommer det bli en jobbig vecka med utklädningstema, och prov, och sånglektioner, och jobb...! blää! skjut mig!!

åååh, det är så lite tid kvar nu... jag har ångest, vill inte att det ska ta slut! kan inte ens föreställa mig hur det kommer bli, och hur mycket jag kommer sakna vissa människor!





Med solen i mina ögon och winnerbäck i mina öron känner jag att det är dags för en förändring.
Det är slutet på nåt gammalt och början på nåt nytt.
Det är över nu, och dags att gå vidare!
Det är som om du aldrig var en del av mitt liv, en del av mig.
Det är dags att glömma och se framåt...

"Det går ett hjärtligt litet tag, sen tillhör jag ett slag för sig;
ett slag till intet dömt
Ja, snart är allt i tystnad bortglömt
Stackars dumma lilla mig
Ja, en dag försvinner jag ur dina ögon som en svår och jobig grej.
"

Det är det det var; en svår och jobbig grej... inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback