Angels.

Fan, palla föräldrar ibland...!
Ja, jag älskar mina föräldrar men ibland känns det som om dom inte fattar nånting! dom har skällt på mig hela kvällen, för matten och skolan som vanligt, jag hatar det!
och inte kan dom förstå att man ibland kan ha en dålig dag, kände mig jätteledsen. och inte blev det bättre av att dom skäller... orkade inte gå till kören heller, ingen lust alls, och då börjar dom förstås tjafsa om det mä!!
åååh jag blir galen!
Pallade inte va här hemma så flydde till väla där min söta luu va och jobbade... satt hos henne på hauffes ett tag och sen körde vi till åstorp där jag lämnade av luusan. Luu vet hur man ska pigga upp, behövde inte ens be utan fick SLUSH direkt, efter det och nån timmes meningslöst skitsnack mådde jag mycket bättre :)


pratar inte med mina föräldrar för tillfället... e sur på allt för tillfället... tur att jag har alla underbara flickor i mitt liv som piggar upp mig! 
Massa
kärlek till dom! <3


Taniya och jag gjorde chokladbollar innan och fettade oss i soffan... nu är jag tjock men jag bryr mig inte! Man får vara det somliga dagar! <3

Kommentarer
Postat av: Taniyis

Älskling, du kan inte bli tjock!!

2008-05-07 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback