White flag.

Okey, you win.
I think I did the only right thing, but it huts. 
And I'm on my own again.
 
Ska rensa i röran, börjar med mit rum, har ju trots allt svart bälte i feng shui. *saknad och nostalgi*... men snart ska det bli bra...  för alla... allt ska bli bra!

Dags för en förändring och en nystart!
Från och med nu ska jag va glad och optimistisk, bara se saker från den positiva sidan, och ignorera smärtor och motgångar.

Har kommit fram till att det finns ljuspunkter, även om dessa fördunklas av praktiska detaljer. Den vanliga jag hade enbart sett det svarta, men eftersom jag från och med nu är en positiv människa så kan jag uppskatta de små sakerna i livet, och i alla fall inbilla mg att det är dom som är viktiga.

Ska glömma det jobbiga och lämna det bakom mig, inga mer besvikelser ska få komma åt mig, jag ska vara som ett isberg, kallt och ogenomträngligt.
Inget ska få knäcka mig, inget kan komma åt ett isberg...






....isberg, isberg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback