Somliga går med trasiga skor.

Man säger att man inte kan köpa lycka för pengar.. och det är kanske sant till viss del...
Men ibland känns det som allt kan lösas med dom rätta örhängena... eller den där scarfen som hade passat så himla bra till mina nya tröja, hade jag bara haft den så hade allt vat bra... och det är så det känns nu
!

Jag har hittat dom sötaste stövlarna som någonsin tillverkats!! åh jag är helt kär i dom! det är som att dom pratar med mig och säger "snälla snälla, köp oss och låt oss få komma med dig hem!" Jag älskar dom, och jag känner att dom älskar mig mä!
Somliga går med trasiga skor.
okej, jag ska inte klaga, jag har mycket annat, och stövlarna hade troligtvis inte löst alla mina problem...
men jag menar, titta på dom!! är dom inte helt bedårande... ?!
ååh!

Om man bara haft pengar... kan inte låna av föräldrarna för något så "simpelt" som stövlar... men dom här är verkligen speciella... jag hade kunnat ha dom alltid...!
ångest för att jag inte fått nåt jobb än... måste fixa! jag lever redan över mina tillgångar, och vill inte ens tänka på hur det blir när jag inte längre får studiebidrad!! PANIK! måste batala alla mina skulder till folk mä... suck!


ska nog gå och gömma mig under mitt täcke och glömma mina för tillfället ganska ytliga bekymmer och drömma om mina stövlar...


Kärlek




...är fortfarande jätteförkyld... kan inte andas...  knarkar ipren och missbrukar mitt nässpray... inte bra! har ett eget litet apotek i min necessär, illa illa!

tanken på somliga som lider lika mycket som jag gör det dock lite lättare... :)



och förresten... grattis, visste du skulle klara det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, för att du trodde på mig.

2008-03-28 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback