Road to recovery.

snön faller ner tiddelipom..

var är sommaren? jag behöver sol och värme för att överleva... trött på vintern och snö och slask.
allt blir lättare på sommaren... juni juli augusti, allt känns mycket lättare då... osv osv... whatever liksom...
fast ångest för studenten... igen! har äntligen lyckats göra mig hemmastadd på skolan och sånt... känns fånigt, men kommer att sakna det! :/

ibland undrar jag hur jag ska överleva sen, när alla sticker till olika ställen och jag blir ensam... förhoppningsvis dröjer det ytterligare nåt år innan mina flickor försvinner i alla fall, tills dess får man väl ta till vara på tiden man har..!


Det är förvånansvärt hur lite som behövs för att man ska känna sig bättre... Ett par minuter bara, en kram, en blick... att inte ens behöva prata om det och ändå känna att någon tänker på en och veta att man har någon helt på sin sida...
somliga människor är ovärderliga! <3


Tonight I will fall asleep, knowing the monsters wont hurt me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback