For the girl who has everything.

Underbaringen Johanna har gjort ny design till min bloggis :D den e jättefiiiin! Så mig! TACK SÖTIS!! <3

Det har varit en tuff helg! utgång i fredes med girlsen, himlans kul! :) *älska* men somliga var dock saknade! För många drinkar resulterade i pinsamma samtal och aningen för hög promillehalt, men måste ändå säga att det var en lyckad kväll. Kom med bussen hem i alla fall, även om jag fick betala fullpris för min bussbiljett! "Grattis du är vuxen" blev kommentaren av chauffören när jag försökte tjata till mig en barnbiljett istället. hmmmpf, vill inte va vuxen!!!

Lördag
- ack så bakis! det är inte lätt när det är svårt, och det blir ännu mindre lätt när man lyckats bli en sjukisflicka med feber och ont i halsen :( inte kul alls! läggedags klockan 8 på kvällen (kände mig smått tragisk) men vad ska man göra. Mamsen hade dock köpt Ben&Jerrys glass för att muntra upp mig :)

Söndag
- på bättringsvägen. Ny diet som består av treo och chokladmjölk. gott! Sedan jobbsökande, jag är en duktig flicka! *stolt* sökt fyra jobb nu och ska ta tag i mig själv ännu mer i veckan. Knaprade ytterligare ett par piller för att ta bilen ner i stan och fika. Massa mys!   


Ska nu vara en duktig flicka och städa lite på mitt rum och sedan plugga lite grann. Känner mig knappast motiverad, men Stiffs har lovat hjälpa mig :) Söt!


I want to be your princess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback