Be mine.

Usch! trött på matte och franska och skola och falskhet och känslor och jobbiga människor!
blä, jag pallar inte mer... migrän igen! blä blä blä! skjut mig!

jag vill sova, sova tills det blir helg och saker känns lite lättare, fast det e ju inte så egentligen... för tillfället orkar jag inte med skolan på veckorna men inte med helgerna heller..! orka leva!

FUCK IT!

xoxo lovis





åter igen för mycket tankar e denna flickans huvud, som snurrar och skaver...

inget blir på mitt sätt känns det som, ju mer jag försöker desto mer fel tycks det bli och det blir trassligare ocg trassligare. kommer jag någonsin kunna trassla upp knutarna och få rätt på detta?

Ibland känns vissa så himla blinda... eller så är det jag som är naiv, kan vara så med. Men man tycker du borde förstå vid det här laget.... Hur kan du inte veta?!  

Jag har kommit fram till att jag kanske är lite oresonlig ibland... jag vill så himla mycket känns det som ochhar så bestämda åsikter om hur jag vill ha det, villket gör besvikelsen så mycket strörre när det inte blir som jag tänkt.
Jag vill så gärna att det ska va som i filmerna, med stora romatiska gester, och min prins kommer föra mig till slottet på en vit springare och vi lever lyckliga i resten av våra liv.... jag inser väl att riktigt så är det kanske inte... men jag vill ändå på något sätt ha movie-love känslan liksom...

jag är nog bara korkad! men jag är för rädd, jag har inte vatt sån här sen.... ja, och jag vill inte utstå det igen! det blir för svårt, och jag orkar inte ta mig upp från botten en gång till... jag klarar inte att folk leker mer med mina känslor!
ska det verkligen vara så här svårt?


Jag hatar att du får mig att känns så här, och jag hatar ännu mer att du inte förstår det själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback