Neverending story.

once again, står inför avgrunden...

jag är på ett sätt lyckligare än jag nånsin varit, utåt sett ser finns det inget som är fel... utom det där "lilla" problemet att min sommar är förstörd...! eller ja, förstörd är kanske en överdrift, men jag kommer gå hela sommaren och vara rädd och paranoid och jag borde byta mobilnummer... folk kanske tycker jag överdriver, och ja, det finns folk som har mycket värre problem än jag... men det är ändå svårt.

men jag har som tur är mina livvakter :) och såklart mina underbara vänner som beskyddar mig! kärlek till dom! <3

fölsefest hos jessica imorgon :) massa mys... ska bli skönt att träffa alla flickorna igen... känns som jättelänge sen vi var samlade allihopa :) om vi nu kommer vara alla imorgon vill säga, vuxenlivet har hunnit ikapp oss med jobb och företaganden som kommer i vägen för nöjen... jag vill aldrig bli vuxen!!


Dream a dream, and what you see will be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback