Graduation song.

oj vad det hänt mycket nu!

Det var bal, jag var en prinsessa. Vi dansade till gryningen innan vi barfota vinglade hem. Det var en magisk kväll, mer behöver inte sägas!

Det var student, vi var partypinglor.
Det var skratt och tårar om vartannat och vi sjöng oss hesa och skrattade som bara vi kan.
Det var vänskap! En dag där glädje blandas med sorg, lycka över friheten varvas med rädslan för att stå på egna ben.
Vännerna kommer inte längre finnas nära till hands men man vet att man alltid kan falla tillbaka på dom om  saker går fel. Saknaden kommer bli outhärdlig men vi har något kvar som är få förunnat, vi har upplevt äkta vänskap, kärlek, respekt! Även om vi kommer vara på olika ställen i sverige, i världen så kommer vi alltid finnas i varandras tankar, våra minnen som vi förvarar i ett alldeles särskilt fack i våra hjärtan!

Ja, studentdagen var en dag som aldrig kommer glömmas, liksom de senaste tre åren. Aldrig har jag upplevt något liknande och jag tvivlar på att jag någonsin kommer uppleva det igen. Vi hade något unikt, vi i JHS 12:3, så är det bara!

"As we go on, we remember all the timed we had together,
and as our lives changes, from whatever,
We will still be friends forever!"

Ja precis så är det!





Självfallet har det hänt mycket i denna prinsessans liv, men hon orkar inte uppdatera alla nu, men sammanfattningsvis kan man helt enkelt säga en sak;
Hon är lycklig, lyckligare än hon kan minnas att hon någonsin varit!

Det finns så mycket kärlek!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback