Reality.

jaha,
nu gick det för långt... plötsligt blev det verkligt... vad är det folk säger; att det är smärtan som gör att man vet att det är på riktigt? det är egentligen inte förrän nu som jag faktiskt har förstått... jag menar, det är som om allt som hänt tidigare egentligen har hänt någon annan, men nu, det är som att jag äntligen fått lite vett inbankat i huvudet (bokstavligt talat). Jag inser nu att det är dags jag gör vad jag borde gjort direkt, vad alla har sagt hela tiden att jag måste göra...


ska träffa polisen på tisdag och göra anmälan... det är bara en formalitet säger dom, det kommer inte göra så stor skillnad men det ska göras ändå, mest för sakens skull... det kommer bli jobbigt men lika bra att göra det...

Jag är rädd! Jag vill inte, jag är paranoid och mörkrädd, jag klarar inte att vara ensam och jag sover inte om nätterna..


Jag vet inte vad jag ska göra....

Kommentarer
Postat av: L

Kom ihåg att du fortfarande har vänner som du kan hålla handen med. <3

2008-07-29 @ 12:48:35
Postat av: Jessica

Finns alltid här! Det vet du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback