Gone with the madness.

för mycket inplanerat!
vet inte hur jag ska få tiden att gå ihop, so little time, so much to do! orka!

har varit tufft, jag är nog en väldigt bitter människa, precis som somliga säger! alla hjärtans dag har äntligen passerat, bittraste dagen på året, skönt att va av med det... fast fick faktiskt ett kort i år :D sötaste Linusen skickade världens underbaraste kort till mig, länge sen jag blev så glad... känner mig omtyckt! <3 ibland är det bra att ha vänner!

hela familjen varit hemma i helgen, men imorgon åker josse tillbaka till uppsalisen igen :( men haft mysig familjehelg! jag har världens bästa familj <3

Hunnit med att träffa matte mä, missed him a lot! :) massa mys bara han och jag!! 

filmkväll med taniya igår.. hade massa att uppdateras om, händer för mycket i våra liv visst :P haha! men det va mysigt mä, jättelänge sen vi hade qualitytime bara vi två *saknat* <3


så ja, fullspäckad vecka framför mig. vet inte hur jag ska hinna med, jag måste prioritera och jag känner att jag förmodligen prioriterar fel... men somliga saker kan kanke inte undvikas även om man vill antar jag.
men det finns ändå vissa saker som jag måste göra, och så är det :)
gör bara det du vill och skit i dom som inte vill förstå!

kärlek

Kommentarer
Postat av: Johanna

det med muterad jättehamster låter som intressant förslag. Hermeliner har doch lång svans. Men jag tror faktiskt det var en hamster som fått äta "lite" förmkt :]

Postat av: johanna

haha, ja för den här kan du ju knappast ha ;P nej men kan göra det för att det e du :] men kan inte fixa det förrän på torsdag, har prov,redovsning o sånt tills dess. Vilka färger vill du ha?? du kan skicka hur du typ vill att den ska se ut (e dock inget proffs, så ha det i åtanke) :) , och ditt lösenord :] johanna fixar! :D

2008-03-04 @ 21:41:32
URL: http://nudistpolka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback