Nya tag.

Mycket har hänt igen.. Too much to tell as usual.

Dagen har tillbringats i sängen, sjukling som jag är. Regnet har strilat ner för utanför mitt fönster och matchat min sinnesstämning ganska bra. skönt att slippa jobba när man är sjuk i alla fall....
Kräftmiddag och sång vid middagsbordet innan jag återigen har intagit min plats i sängen. Ibland behöver man det.. tror detta är min kropps sätt att säga åt mig att ta det lugnt och ladda om så det är det jag gör nu..
 

Studentbilderna kom häromdagen... ååh vad jag saknar tiden, skolan, vännerna och alla skratten, all kärlek och samhöringhet... känslan av att höra till.
Mest av allt saknar jag mina flickor....det var längesen jag träffade dom nu, för länge sen....! <3

Älsklingar!





För tillfället är det för många tankar i mitt huvud, många beslut som ska fattas, lyckorus följs av förvirring och besvikelser. Tankar som snurrar runt och stör mitt logiska tänkande, tankar som alla kretsar kring en speciell person, fel person som vanligt... sällan liksom! Heja lovis, kom med nåt nytt!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback