Dancing queen.

Abba-feber och överskottsenergi. Tiderna ljusnar hoppas jag.
Var på arbetsförmedlingen innan idag och hoppades på att äntligen få ett jobb... och vad händer, jo mirakulöst nog ringer dom från Subway och säger att dom tycker jag verkar jätteintressant och vill att jag ska provjobba på torsdag! Mina böner har blivit hörda, äntligen! trött på livet som arbetslös nu... hade vatt skönt att få börja jobba på mångad så allihop, håll tummarna!!

Mycket bra humör, fått "värsta" lönen också, 5200 kr in på kontot.. (och alla som känner till var och hur jag jobbat i sommar vet att det är mycket pengar)! firade med att köpa en ny kalender, prinsesskalendern, den är jättefin, rosa med en prinsesskrona i diamanter och med ett silversnöre! sen blev det mysfika på espressohouse med T, mocha latte, muums! cykeltur hem, och där blir jag erbjuden barnvaktsjobb hos en granne... och imorgon ska jag putsa fönster hos farmor... plötsligt haglar det jobba känns det som ;) hallelujah jobbtorkan är över..! haha!

Har dessutom utvecklat The Plan, och med hjälp av min partner in crime, T , så ska det nog lyckas... Mahahahaa!  The winner takes it all, the looser standing small... känn på den, där kan du stå med dina dreads och strumpbyxor, efter detta kan du åka tillbaka till rehab med dom andra transorna! MAHAHAHA!! we always win!

Kommentarer
Postat av: Taniya

Hahaha, icke snällis!

2008-08-25 @ 23:39:48
Postat av: Linus (igen)

jag tittade på den kalendern på killbergs idag. jag tyckte den var lite fjollig för mig faktiskt... go get them!

2008-09-05 @ 17:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback