Untitled.

Jag har hittat mitt himmelrike (om man bortser från den där gången i Sthlm när jag gick in i en affär och hittade 70% rea på alla märkeskläder!!!), okejj mitt budget-himmelrike då! 
Roadtrip till Ullared i fredes med girlsen! 
Har inte vatt där innan, och trots mina försök i början att lägga band på mig så tog shoppingdjävulen övertaget och jag var på väg på att spåra ur, luu fick nästan stoppa mig ett tag när jag ville köpa hela underklädesavdelningen! 
Va i alla fall en himla mysig roadtrip, och det var en smått utmattad men mycket lycklig Lovis som somnade den kvällen...

...bara för att va tvungen att gå upp klockan 7 morgonen efter!!!
känner mig typ helt blåst på denna helgen, förlorade typ en hel dag på grund av det däringa högskoleprovet... suck!
men skönt att ha det avklarat i alla fall...
gissa om jag va trött när jag kom hem därifrån, och att då behöva sitta och konversera med föräldrarna och min gamla körtränare vid middagen var nästan att begära för mycket...!

myskväll med en söt sen! lätt värt att hålla sig vaken några extra timmar!


har dessutom tappat mitt älskligshalsband *ledsen* det va mitt favorit och nu har jag inget.
det var ett sånt som man har typ alltid och när man inte längre har det runt halsen så känns det helt tomt..
har inte råd att köpa ett nytt heller... varför måste saker försvinna?



I feel so safe with your arms around me




they say you don't know what you have until you loose it, it's not true!
I knew what I had and I lost it anyway... it's not fair!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa, Ullared is the shit! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback