Testing 1-2-3.

... lever jag fortfarande?
slår hjärtat? fungerar andningen?
djupa andetag... syret fyller lungorna och blodet pulserar i ådrorna..
Ja, jag lever nog ännu... 

Jag kan se, höra, tänka.
ändå är det något som fattas... men jag lever ännu...
 
fortsätt gå, stanna inte, stanna aldrig..
stäng ute alla tankar, fokusera på andningen..
fortsätt gå, så länge benen fortfarande rör på sig så går det bra..
stanna inte, titta inte tillbaka..
se framåt, bara framåt..
fäst blicken i horisonten...
andas, syre till lungorna...
inget annat existerar, fokusera på andningen...

bränd... men man tar till sig, accepterar och går vidare..
det händer alla, ibland är saker för bra för att vara sanna...
visste det ju egentligen hela tiden innerst inne..
sånt där är till för andra, inte för mig...
fortsätt gå...
andningen, syret, pulsen...
Jag lever fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback