So good.

Idag har jag haft en bra dag!
Efter en ovanligt bra helg så fick veckan en bra start!
Har tillbringat dagen med underbara vänner som har fått mig att skratta mer än jag gjort på länge... och med solen som värmde min rygg när jag gick hem, winnerbäck i min mp3, och huvudet fullt av tankar på en speciell som får mitt hjärta att slå lite fortare, så kändes livet plötsligt ganska så bra!


Det finns så mycket som är bra....


Jag älskar att jag har söta vänner som förgyller tråkiga skoldagar
Jag älskar att solen äntligen värmer när jag går på stan
Jag älskar att sommaren och studenten är nära
Jag älskar att jag känner mig som en prinsessa i min studentklänning
Jag älskar att jag får fjärilar i magen när han tittar på mig
Jag älskar att vi är vänner igen
Jag älskar att alla är hemma till studenten
Jag älskar att jag saknar honom när vi inte är tillsammans
Jag älskar att mitt hår är långt och blont igen
Jag älskar att jag äntligen kan börja planera
Jag älskar att jag har winnerbäck som ringsignal på mobilen
Jag älskar att jag inte kan låta bli att le när jag tänker på gamla minnen
Jag älskar att jag kan skratta tills jag får ont i magen
Jag älskar att mitt liv håller på att ordna upp sig
Jag älskar att jag är lycklig nu

kärlek!


Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback