Recap.

trött liten flicka sitter nu i soffan och tänker tillbaka på veckan som varit... väldigt omtumlande, men över lag mest positiv (med somliga undantag som lär ta ett tag att smälta).
 
soft lördag. vaknade och var inte det minsta bakfull efter fredagen, mycket skönt! körde hem till Taniyisen och fördrev lite tid i hennes uterum där vi snackade allmänt skit som vanligt. Iväg i ilfart till väla för att hämta julia, hem med henne och sen speedade jag tillbaka till välat direkt igen. Denna gången för att plocka upp Lollo-baben!

vi slutade på mezo där det blev mat och skitsnack på uteserveringen. massa mys! var lite filosofiska och diskuterade främst fenomenet att bli vuxen... kom inte fram till om vi gillade det eller inte...
ner till knutan för att plocka upp andreas, hem och hämtade julia och ner i stan igen. Lollo skrattade hela tiden och kommenterade att jag och julia låter precis likadant... humm... ja jag är väl som jag är av en anledning!
roadtrip till Bjuvet där jag lämnade av min babe!

hem till min sköna säng som ropade på mig.. skönt!

vaknade klockan 6 (!!!) i morse... galet, jag vet! slöade i sängen till 11 typ, sen till ötzen med mamsen ^^
uttråkad som jag var blev jag överlycklig när Taniyisen ringde... bilfärd hem till henne och sen vidare till mcDonalds eftersom vi var tvugna att stilla vårt glassbegär!

väl hemme hos henne blev vi utskickade för att köpa glass (igen) denna gången av hennes mamma. Roadtrip till maxi där jag släpade taniya i racerfart genom hela affären eftersom jag blivit lovad korv vid utgången :D
åt i bilen, studerade av en konstig man i bilen mittemot.. hum..! själaglad hela vägen hem sen!

händelserik helg... knappast utvila inför veckan som kommer... kommer bli jobbigt...

för mycket att göra, för lite tid.... tro inte att jag tänker sörja dig en enda sekund!
It's just not worth it!


Kommentarer
Postat av: Taniyis

Glöm inte armbågsmannen!!!!

2008-04-27 @ 23:14:18
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Rösta på vem som bär klänningen bäst här: http://metrobloggen.se/queenie =)

Postat av: Ida

extremt fin sida !

2008-04-28 @ 00:01:01
URL: http://IdaTallhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback