Out of my mind.

Jag har tråkigt... Sitter i min säng... Zappar mellan tv-kanalerna... Borde göra franskan... Äh gör den imorgon istället... Det går inget bra alls på tv, bara reklam, ofta man väljer typ cornflakes framför chokladtårta, konstig grej! Undrar hur länge jag kan msn-terrorisera söt innan han blir arg... Det sticker upp en fjäder ur min dunkudde... Jag har ont i ryggen.... Känner mig nästan lite sugen på cornflakes bara för det, men hellre chokladtårta förstås... Jag har kanske sträckt mig.. Ååh massage hade vatt så skönt... Undrar vad Matte ska göra i helgen... Usch, borde verkligen plugga matte, vill inte!... Fryser gör jag mä... Min mobil har slutat plinga nu... Undrar vad som händer sen... Orkar inte tänka på det direkt nu mer... Skitsamma! Jag borde nog stänga av mitt element, det låter konstigt... Äh, orka, gör det sen! Jag är ganska hungrig när jag tänker efter... Fast jag blir ju inte det vanligtvis... Man ska inte äta efter klockan 8, borde kanske sova istället... Hum, verkar som en bra idé... Hade vatt mys att sova med söt, men han blir arg för att jag tar all plats bara... Nog tur att jag är hemma idag i alla fall!  

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback