Million faces.

Usch, haft världens i särklass sämsta dag!
mår åt helvete nu...

skulle skriva filosofiprovet, som jag faktiskt hade pluggat till.. när jag såg frågorna så kände jag mig ganska säker för en gångs skull..
sen händer det förstås... den där välbekanta känslan...  när det känns som jag inte får nåt syre till lungorna, när alla ljud bra blir ett enda oförståbart buller, när synintrycken försvinner och jag inte kan prata...

kanontillfälle verkligen! fick avbryta provet eftersom flickorna lyckades se på mig att något var fel... sen blev allt svart.. vaknade av att jag låg på golvet...
verkligen ingen hit, smällde i huvet gjorde jag mä, så kan ha fått en mindre hjärnskakning, tjoho!

missade det satans provet och har legat hemma när det har varit kanonväder ute, blä!

jag är så trött nu bara...

Kommentarer
Postat av: Taniyis

Naaw, men gumms då :(
Får ta och ses snart!

2008-04-24 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback