Heartbeats.

Helgen är slut, fast egentligen inte eftersom jag har ytterligare en ledig dag imorgon!

lek och bus med olympiafolket, massa skoj! längesen jag träffade allihop så var trevligt att bli uppdaterad på allt som hänt sen sist! Känns som saker sakta håller på att gå tillbaks till vanligt, tjejsnack och långa telefonsamtal, reminds me of old times!

bäst på helgen var dock myskväll med en söt... star wars och coca cola! han blev nog ganska trött på alla mina tusen frågor hela tiden.. men han gjorde sitt bästa för att svara, alltid kan han svara på det jag inte vet! var en himlans bra kväll!
att bara få ligga med hans armar om mig kan vara den bästa känslan i världen, känslan av total trygghet!
var tvungen att avsluta kvällen alldeles för tidigt, fick skynda till tåget trots protester, och somna ensam i min stora säng där hemma...

varit en latisflicka och kollat på greys nästan hela dagen.. sen varit taxi och kört till perstorp och tillbaka, blev belönad med mcdonalds, min diet går inte så bra!

men helgen är inte slut än... ska fixa lite stuff imorgon, säga hej till Matte på hans skola och sen köra till en söt och tillbringa resten av den lediga dagen med honom, innan jag ska hämta mamma och köpa skor till min balklänning!

And if I get lost, I know you will bring me home safely.


Kommentarer
Postat av: L

Här sitter jag mitt i natten, och är bara SÅ lycklig mitt i min olycka. Jag är så glad för din skull Lovis!

2008-04-14 @ 02:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback