Farväl Jupiter.

Sitter i min skola nu. Precis kuggat på ytterligare ett matteprov...eller räknas det att man har skrivit det om det enda man skrev va sitt namn? Hade filosofiprov imorse med... men det gick bättre i alla fall :) skönt att något lyckats idag!

fick jobba själv igår för första gången... var lite smånervös men det gick rätt bra trots allt, folk var förvånansvärt förstående när jag gjorde fel. var dock jobbigt att jobba eftersom jag inte ätit på hela dagen. Åt frukost med Andreas och Christopher vid 11. sen dröjde det TIO timmar (!!!!!!) innan jag fick mat igen! hade inte sötaste lollo-babe kommit dit och köpt en macka åt mig så hade jag förmodligen gått under.. lifesaver!

fick köra systern till lund mä när jag slutat... gjorde det enbart eftersom jag blev mutad med mcDonaldsmat!

var sol igår, inte idag... valborg utan sol, trots att det var utlovat fint väder... men jag behövde inte jobba idag i alla fall. Saknar solen!
men mina flickor ska i alla fall komma till mig ikväll, ska bli roligt! Vi har alltid så kul när vi e allihopa tillsammans!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback