Elegi.

Underbar kväll igår!
världens godaste middag hos Lollo-babe! mums! alla nästan dog av mättnad och var tvungna att knäppa upp sina byxor , haha! och när alla hade nogrant räknat sina ekonomiska tillgångar minst tre gånger så blev det en flummig tågfärd in till stan där tivoli var planen.. dissade dock det, så vi slapp den tradiga kön!
avslutade kvällen på mcdonalds med mina favoritflickor *ÄLSKA* ni är utan tvekan bäst! 

sammanfattande en mycket bra kväll, hemma i relativt anständig tid och vaknade pigg (?) utan baksmälla på morgonen, gött!

dagen har tillbringats i en solstol på min balkong och sen lite på IKEA när det kom moln!

mys-väder nu, funderar på om jag ska tvinga ner söt att äta glass med mig i norra hamnen!

kärlek

Kommentarer
Postat av: Johanna

nån dag i förra veckan, men bara typ en timme, väntade på pappaaaa :]

Postat av: Jessica

Ja, vi är bäst! haha

2008-04-23 @ 17:52:26
URL: http://jct.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback