Chasing cars.

Varit en sjukisen idag, SÄMSTA dagen att vara sjuk på!! vaknade i natt och hade 41,6 graders feber, roligt!!!
höll mer eller mindre på att dö!!!
missade såklart filosofi-skiten, kul när jag sat hela kvällen igår och förberedde mig, var så himla förberedd och så missade jag det, tjoho, bra drag lovisa!
missade matten mä, nu kommer jag garanterat att kugga, blä, hatar skolan!

ser på top model och pluggar religion, har "bara" 39 graders feber nu så ska till skolan imorgon i alla fall....

Tänkte på dig idag!




Vi är som bäst när vi är tillsammans!

Det finns inte ord för hur mycket jag saknat dig, det har verkligen inte varit samma sak...
åh, det var som det var förut, jag ville inte det skulle ta slut, jag ville inte du skulle åka! 
Vi har haft så himla mycket roligt, så många minnen, utan dig har det varit som en bit av mig har fattats!
Det ska vara du och jag, så är det bara! Vi är sjukt konstiga och ingen fattar nånsin vad vi pysslar med, men det är så det ska vara!
Jag hoppas du vet hur sjukt mycket jag egentligen saknat dig! Ingen kan nånsin ta den plats du har, och inget kan nånsin sudda ut alla minnen som jag har med dig! Du är min bästa vän och det kommer aldrig ändras!

Det känns så mycket lättare nu, som att i alla fall en liten bit av allt det lessna försvann när du kom tillbaka! Jag behövde få skratta åt allt och ingenting igen, ett ärligt skratt utan att känna klumpen i magen, att ha dig där tog bort lite av det onda. Nu när jag vet att du finns där så kan jag klara det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

har du varit med E? eller menar du s?

Postat av: Tomten

T, tror jag...

2008-04-12 @ 16:47:18
Postat av: Johanna

haha, jaha!

2008-04-14 @ 15:33:55
URL: http://nudistpolka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback