Far away.

Idag har jag, Nosse och Hobbe varit OS-kisar hela dagen.. massa mys även om det inte var nån bra dag för sverige. Hobbe hjälpte mig att luska ut intressanta potentiella jobb, arbetslös som man är, och man fick många skratt.

Sen blev det bussfärd, med Coldplay i mina öron, till väla där jag skulle träffat Anna på gina, men hon va inte där... får åka dit imorgon istället. Dock var inte välabesöket helt onödigt.. tajmade in perfekt när Luu skulle ha rast, så det blev snabbfika med mocca latte och browney tills vi nästan spydde. ÅH vad jag saknat min flicka, massa massa! KÄRLEK! snart åker hon iväg på kärlekssemester massa dagar också... avundsjuk!!

Somliga är både blinda och korkade tror jag... men jag vet när jag ska erkänna mig besegrad. Jag är en bitterkise men dags att inse faktum, not gonna happen!

Jag vill bara spy på denna stan och alla dess invånare just nu... jag är trött, omotiverad och behöver miljöombyte. Kanske är en bra idé att komma härifrån... på nån level tror jag det hade varit nyttigt för mig. Komma bort, se nåt annat, träffa andra människor.. få lite perspektiv och uppleva nåt!

Jag vill vända blad, kasta mig framåt och börja på nåt nytt... Jag vill ha nåt som bara är mitt.

"Jag har solen i ögonen och spilld mjölk överallt,
det stinker av gammalt groll men jag har
skuggorna bakom mig trots allt...!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback